Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Eva De Vor

Go go go goo Tjeerd! Heb hardop moeten lachen, terwijl het toch eigenlijk zo triest is. Nee hoor, geen excuses. Never voor zulke lieden. Er moeten toch nog wel leuke Amsterdammers zijn of zijn ze inmiddels uitgestorven? Salud!

Avatar van Just around the Corner Club

Geen excuus nodig. Ook niet naar jezelf. Constant leven met zelfcensuur is niet goed voor het lijf.

16 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?