Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van flomo

Lekker stuk! Heerlijk om te lezen over de jouw toyboy geschiedenis en heden. Inmiddels ben ik te oud, te zelfstandig, psychisch en financieel, om te fungeren als Sugarbaby. Desalniettemin was het een vormende periode in mijn leven, die geslaagder is dan op eerste gezicht lijkt. En ergens ben ik er ook conservatiever door geworden, maar dat is voor een ander essay.

Avatar van José Dalmeijer

Lekker artikel om te lezen.

6 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?