En onze minister president, of liever de D66 minister president, ik voel het nog steeds niet als mijn minister president, liep mee bij die rode lijn demonstratie.
In NRC niets te lezen over het net uitgebrachte rapport over 7 oktober, wel een opiniestuk over Palestijnen uit Gaza die naar Nederland gehaald moeten worden. Geschreven door Berber van der Woude voorzitter van Rights forum en Angelique Eijpe. Schandalig artikel volop genocide narratief. Laat die ‘zielige’ Palestijnen die ze hierheen willen halen daar hun land helpen opbouwen.
Klasse bedankt!
Bravo.
De Linkse Kerk wil het niet weten, niet horen en niet zien.
Bravo...geweldig geschreven artikel!
En onze minister president, of liever de D66 minister president, ik voel het nog steeds niet als mijn minister president, liep mee bij die rode lijn demonstratie.
Het is voor mij nog steeds RoboJet, een knulletje die opeens op een positie zit die hem absoluut niet past.
In NRC niets te lezen over het net uitgebrachte rapport over 7 oktober, wel een opiniestuk over Palestijnen uit Gaza die naar Nederland gehaald moeten worden. Geschreven door Berber van der Woude voorzitter van Rights forum en Angelique Eijpe. Schandalig artikel volop genocide narratief. Laat die ‘zielige’ Palestijnen die ze hierheen willen halen daar hun land helpen opbouwen.
https://www.nrc.nl/nieuws/2026/05/11/nederland-moet-gazanen-met-verblijfsrecht-echt-helpen-a4927520/appview
Niets nieuws natuurlijk, voor NRC.
Nee maar dat niemand erop reageert misschien wel vreemd😇